مثلث تولید محتوای خوب

تولید محتوای خوب، تو این بازار پر رونق فروش اینترنتی یه امر حیاتیه!
خب! چیکار میشه کرد اگر کسی رو نداریم که اینکارو برامون بکنه؟

سلام. من سروش نصیری هستم و تو این مقاله میخوام تو سه تا قدم، راهکار تولید یه محتوای خوب رو بهتون توضیح بدم. با من همراه باشید!


اگر خیلی وقت یا حوضله ندارید،  بفرمایید. اینم سه اصل: 1.کاربردی بودن 2.ساده بودن 3.خلاقیت

اگر هم به این خط از مطلب رسیدید بهتون تبریک میگم. چرا؟ چون موفقیت حوصله و صبر میخواد! که شما داشتید :)

اولین مهم همونطوری که ذکر کردیم کاربردی بودن هست، خیلی ساده اگر بهش فکر کنید، اصطلاحا ترشی لیته نباشید. یعنی چی؟ یعنی ایمکه به طور مشخص هدف پیج، سایت یا سازمانتون رو مشخص کنید و وسطش ویدیو طنز واینرهایی مثل علی صبوری و .. رو برای لایک نگذارید. چرا؟ خب من شمارو فالو کردم که از محصولات و خدمات ب ام و اطلاعات بگیرم. اینکه فلان واینر تو ویدیوش ب ام و رد میشه اصلا چیز جذابی برای من نمیتونه باشه.

 پس اصل اول: ترشی لیته نباشید! چیز! ببخشید! مطالب کاربردی بگذارید

دومین مهم، ساده بودنه!
 فکرشو بکن، بعد یه روز سخت پر استرس، تو این دوران کرونا و گرونی و بنزین و ...  من براتون یه تبلیغ درست کنم که اگر انتگرال فلان رو حل کنید متوجه تبلیغ من میشید! اگر فحشم ندید، حتما تو دلتون یادم میکنید و میزنید بره! پس اصل دوم، ساده و کوتاه در عین حال جذاب، مثل اولین قرار عاشقانه!

سومی هم خلاقیته! توضیح خاصی نداره اما به جای اینکه خلاقیتتون رو سرکوب کنید، رهاش کنید. الان داری میگی غیب بسته چشم گفتی! آفرین ولی یادت بیاد روزهایی که فقط تو شبکه های اجتماعی بی هدف چرخیدی و به کارای خودت فکر نکردی! شاید بگی لایک نمیگیرم که ازت دلخور میشم چون ما هستیم که به جای اینکه 600نفرو فالو کنی تا 10تا لایک بگیری، با 999 تومن 400تا لایک تقدیمت کنیم

باورت نمیشه؟ رو این لینک کلیک کن یا اگه همراه ما بودی، بپر و سریعا فکری به حال بیزینست کن که وقت طلاست!


نظر شما:




    
.: طراحی و توسه توسط آی آر کول کید . هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد :.



اخبار

ویو ارزان اینستاگرام
برندینگ و اعتماد سازی
نحوه ثبت نام
تغییر الگوریتم اینستاگرام
کاهش قیمت تعرفه ها

5